marketingowy-harpagan.pl

W branży jubilerskiej mamy bardzo dużo koncernów. Jakie cechy łączą ich wyroby? Po pierwsze surowce, jakie zużywają do tworzenia swoich wyrobów, ale również czym dodatkami je wykańczają. W tym wpisie skierujemy naszą uwagę na te drugie. Skategoryzujemy je i delikatnie opiszemy.

Kryształki Swarovskiego – są zazwyczaj wytwarzane saletry potasowej, a dokładnej z odmiany szkła. Projektanci nierzadko umieszczają je w platerowanych wzorach srebrnej biżuterii. Szkło kryształowe jest przede wszystkim charakteryzuje się wyższym współczynnikiem rozszczepiania światła. Pozostaje również widocznie cięższe od tego nam znanego. Wiodącym wytwórcą takiego materiału pozostaje zachodnia firma Elements Swarovski.

Cyrkonia |to} drugi najczęściej używany dodatek. Samą cyrkonię tworzy się od początku do końca syntetycznie. Jest niezwykle krucha, co więcej można ją dowolnie farbować. W złotnictwie ta imitacja diamentu popularny jest krótko, powstaje w wysokiej temperaturze. Cóż, podstawową cnotą jest atrakcyjna cena.

Kamienie Szlachetne są to najbardziej wartościowe z kamieni wykańczających wyroby jubilerskie. Znamy ich na świecie naprawdę dużo. Ale, dziś zawęzimy się na tych najistotniejszych.

Szmaragdy {to| szlachetna klasa berylu. Dla mniej obeznanych, tak to ten ciemnozielony. Cieszy się popularnością jubilerów i kolekcjonujących kamienie. Pozostaje zadziwiająco twardy i kruchy.

Rubiny pozostają nieomalże najbardziej rozpowszechnionym z rodzai kamieni, ponadto przynależą do grupy korundu. Słynną niebywałej gęstości, najbardziej rozpowszechnione rubiny pozostają ciemnoczerwone w ich nierzadko możemy dostrzec głębię koloru.

Szafiry – kamienie te niezmiennie są bardzo doceniane w jubilerstwie. Podobnie jak szafiry przynależą do grupy korundów. Najczęściej są niebieskie. Znaczna ilość złotników produkuje go sztucznie.

Diamenty – można opowiadać dość krótko. Pozostają najmniej sprężyste z naturalnych materiałów oraz również najdroższe.

Omówiliśmy najczęstsze dodatki wykorzystywane do wzbogacania biżuterii. Jednak, że znamy ich świecie zdecydowanie więcej.

Marketingowy Harpagan